Privacy Policy

Persian Gulf University Information Security Statement

 Information Security Statement is published in order to protect the network and information of the Persian Gulf University against any internal and external threats and provide a secure environment for users to access public information and benefit from electronic facilities and services.

In this document, the implementation and security controls on the Internet and all sections of the portal of the Persian Gulf University are collected and over time, by making changes in the structure or development of different sections, the mentioned points are edited or some items are added to them.

In this regard, the Persian Gulf University is committed to observing the following issues: 

  • Implementation of information security management system according to the requirements of standards
  • Provide the necessary infrastructure to prevent any cyber threat
  • Check the security of software and applications and web services
  • Identify and accurately define user access levels
  • Training and informing security tips for employees related to cyberspace:
    • Report on theft, destruction and disclosure of specific information of Persian Gulf University
    • Use strong usernames and passwords to enter different sections of the portal
    • Failure to disclose confidential information
    • No unauthorized changes to the data and documents of the Persian Gulf University
  • Prompt response to information security incidents and incidents
  • Reduce the risk of misuse of information and resources and prevent the loss of critical data
  • Development of goals and executive plans and control over the achievement of goals in the field of information security by the relevant departments

بیانیه توافق سطح خدمات

 

مراجعین محترم؛

بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات درگاه دانشگاه خلیج فارس  به آگاهی مراجعین محترم می رسد:

  • هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمات ارائه شده توسط دانشگاه خلیج فارس برای خدمت گیرندگان مورد توافق قرار گیرد.
  • این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمات، روش‌های نظارت و مسئولیت‌های دانشگاه خلیج فارس را در صورت لزوم مشخص می‌کند.

 

مسئولیت و تعهدات:

 

۱- این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به بخش پرسش و پاسخ و یا بخش تماس با ما یا برای ثبت شکایات از طریق سامانه پاسخگویی به صورت تمام وقت و در ۷ روز هفته و۲۴ ساعت روز، دارا می باشد.

۲- حوزه پاسخگویی میز خدمت برای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت های الکترونیکی و غیرالکترونیکی راه اندازی گردیده است. همچنین جهت ارتباط با رئیس دانشگاه به قسمت و سایر حوزه ها به صفحه ارتباط با مسئولان مراجعه فرمایید. نظرات سازنده شما برای افزایش کیفیت ارائه خدمات دانشگاه خلیج فارس و در صورت لزوم اصلاح فرآیندها موثر خواهد بود.

۳- به محض ثبت درخواست کد رهگیری و رمز برای درخواست کننده ایجاد می شود و از طریق ردیابی نامه در دبیرخانه میتوانند نسبت به پیگیری درخواست خود اقدام نمایند.

۴- این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس مراجعین گرامی می باشد. در صورت بروز هرگونه اشکال و نقض فنی اطلاع رسانی خواهد شد.

۵- در صورت تمایل برای بهبود کیفیت ارائه خدمات در این تارنما خواهشمند است از طریق سامانه پاسخگویی یا قسمت تماس با ما در میان بگذارید.